שאלה:

הוחלף מנוע ומאז המנוע כל הזמן מתחמם שעון החום מראה על 1/3 ופתאום המנוע לא מעלה טורים מעל 900 סל"ד ורק אז שעון החום קופץ לרתיחה. המוסכניק החליף פעמיים צינוריות מים, רדיאטור, מאוור מזגן ימני וכרגע המנוע נוקש כי אינג'קטור אחד לא תקין השאלה: האם קיים בטראקאן 2006 יוניט טורים חשמלי/אלקטרוני שלא נותן למנוע לעלות מעל 900 סל"ד כאשר הוא מתחמם? מדוע שעון החום לא מראה את התחממות המנוע בזמן אמיתי אלא רק לאחר שהמנוע לא יכול להעלות טורים? מה המשמעות שאיג'קטור אחד לא עובד לגבי תפקוד המנוע ומצבו? תודה רון זמיר


תאריך שליחה: 10.10.16

תחום: ייעוץ לרכב

תשובה:

שלום רב

קפיצה  בשעון החום  היכולה לקרות   ממעברים סתומים במנוע או לחלופין  בעיית חיווט בצמת החשמל  .

אכן ישנם מנגנוני שמירה על  המנוע  מפני חום  ועליית סל”ד  .

מזרק שאינו תקין משפיע  ישירות על המנוע  ותפקודו , על תצרוכת הדלק  , ובלאי פנימי מואץ של המנוע .

בכל מקרה ועל מנת  לאבחן בצורה  מקצועית יותר  הינך מוזמן להגיע לבדיקה מקיפה  בנושא

בברכת שנה טובה , צוות הילוך שישי יונדאי .

 

לשאלות נוספות בתחום ייעוץ לרכב שאל שאלה
 
הילוך שישי יונדאי חושבים עלייך כל הזמן

פנה לאחד מיועצי השירות שלנו והוא ידאג לטיפול שנתי, לבדיקת הרכב לקראת מבחן הרישוי, ושינוע הרכב לטסט.
במקרה של תיקון ממושך נדאג שלא תפגע שגרת הניידות שלך – פנה ליועץ השירות לפרטים נוספים.
לחבילת שירות בהתאמה אישית הכוללת הטבות פנה ליועץ השירות שלך
תן לנו לדאוג לכל הכרוך בתאונה: הזמנת שמאי , העברת הטפסים לביטוח, הנחה בהשתתפות עצמית אם אין הסדר מוסכים, רכב חלופי תיקון בהתאם להוראות השמאי ועוד.
על מנת לחסוך לך זמן המתנה, חייג למספר בראש העמוד לקביעת מועד או מלא טופס שירות