שאלה:

שלום, ברשותי רכב יונדאי i30 CW שרכשתי לפני כ 3 שבועות.מופיע לי הודעה תקלה שבאה ונעלמת בלוח שעונים בצורת מנוע. עשיתי בדיקה עצמאית עם רכיב אנג'י לאיתור תקלות ונמצאה תקלה של P2119 Throttle Actuator Control Throttle Body Range . בבדיקת קנייה שהתבצעה במעמד הקנייה לא דיווחו לי על שום תקלה כזאת האם זה הגיוני? מה אתה ממליץ לי לעשות ואם ישנן עלויות הכרוכת בכך, בכמה מדובר? נ.ב. - ראיתי בהסטורית הרכב שנעשה ניקוי מצערת לפני כשנתיים וחצי.


תאריך שליחה: 29.11.17

תחום: כללי

תשובה:

שלום רב

תופעה של נורת אזהרה שמופיעה  בצבע כתום מתריעה בעיקר על כשלים בתפקוד של מערכות המנוע  ואו הגיר שמביאים לכדי זיהום אויר .

אנו מציעים  לבצע בדיקה של  נתוני המחשב ע”י מחשב  אבחון המאושר  על ידי יצרן הרכב קרי מרכז שירות מורשה יבואן  .

תיתכן  תקלה במערכת ההאצה  אך הדבר אינו שכיח   בדגמים אלו  .

בדיקת קנייה לרוב אינה כוללת בדיקת מחשב  הרכב  אלא בדיקות  ממחושבות אחרות ולכן בהיעדר מנורת תקלה שדולקת  קשה מאוד  לדעת שנרשמה תקלה כלשהיא  במחשב הרכב  .

הנך מוזמן  לתאם מועד לבדיקה  מקיפה בנושא

 

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי

לשאלות נוספות בתחום כללי שאל שאלה
 
הילוך שישי יונדאי חושבים עלייך כל הזמן

פנה לאחד מיועצי השירות שלנו והוא ידאג לטיפול שנתי, לבדיקת הרכב לקראת מבחן הרישוי, ושינוע הרכב לטסט.
במקרה של תיקון ממושך נדאג שלא תפגע שגרת הניידות שלך – פנה ליועץ השירות לפרטים נוספים.
לחבילת שירות בהתאמה אישית הכוללת הטבות פנה ליועץ השירות שלך
תן לנו לדאוג לכל הכרוך בתאונה: הזמנת שמאי , העברת הטפסים לביטוח, הנחה בהשתתפות עצמית אם אין הסדר מוסכים, רכב חלופי תיקון בהתאם להוראות השמאי ועוד.
על מנת לחסוך לך זמן המתנה, חייג למספר בראש העמוד לקביעת מועד או מלא טופס שירות