שאלה:

המולטימדיה לא מוצלחת ואם תקלות רבות ראיתי שברכבים החדשים מתקינים מולטימדיה שונה האם ניתן להחליף


תאריך שליחה: 06.12.16

תחום: אביזרים

תשובה:

שלום רב

 

ישנה אפשרות החלפת מכשיר  לדגם אחר אך היא כרוכה בעלויות נוספות  .

במקרה שבו הרכב נמצא עדיין במסגרת האחריות  יש  לפנות למרכז שירות לבדיקה  בנושא  .

נשמח אם תיצור איתנו קשר

צוות הילוך שישי יונדאי 03-6819561

 

לשאלות נוספות בתחום אביזרים שאל שאלה
 
הילוך שישי יונדאי חושבים עלייך כל הזמן

פנה לאחד מיועצי השירות שלנו והוא ידאג לטיפול שנתי, לבדיקת הרכב לקראת מבחן הרישוי, ושינוע הרכב לטסט.
במקרה של תיקון ממושך נדאג שלא תפגע שגרת הניידות שלך – פנה ליועץ השירות לפרטים נוספים.
לחבילת שירות בהתאמה אישית הכוללת הטבות פנה ליועץ השירות שלך
תן לנו לדאוג לכל הכרוך בתאונה: הזמנת שמאי , העברת הטפסים לביטוח, הנחה בהשתתפות עצמית אם אין הסדר מוסכים, רכב חלופי תיקון בהתאם להוראות השמאי ועוד.
על מנת לחסוך לך זמן המתנה, חייג למספר בראש העמוד לקביעת מועד או מלא טופס שירות