שאלה:

שלום לכולם, לאחר שהרכב כמעט שנה אצלי (נרכש מליסינג) החלטתי להציץ ולבדוק את מסנן המזגן שיושב בתא הכפפות. אך הפלא ופלא, אין כזה, כאילו מישהו פשוט העלים אותו. כך ש: 1. המכסה עצמו חסר. 2. הפילטר חסר. האם נסיעה כשנה ללא פילטר מזגן יכולה לגרום או גרמה לנזק כלשהו? האם ניתן להשיג אצלכם את הפילטר והמכסה שלו? מה עלותם? מה אתם ממליצים לעשות?


תאריך שליחה: 23.05.16

תחום: שירות לרכב

תשובה:

שלום רב,

 

אם אכן מסנן מערכת המיזוג חסר הרי שהוא הוצא ולא הוכנס חדש.

למסנן זה 2 יעודים עיקריים,

הראשון לסנן את איכות האוויר בתא הנוסעים ,למעשה האוויר אותו אנו נושמים ברכב, והשני הוא מניעת “סתימה “של מעברים  בליבת המיזוג הפנימית.

נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי

מרכז שירות ראשל”צ – 03-9692011

מרכז שירות ת”א 03-6819561

מרכז שירות  רעננה 09-7442958

לשאלות נוספות בתחום שירות לרכב שאל שאלה
 
הילוך שישי יונדאי חושבים עלייך כל הזמן

פנה לאחד מיועצי השירות שלנו והוא ידאג לטיפול שנתי, לבדיקת הרכב לקראת מבחן הרישוי, ושינוע הרכב לטסט.
במקרה של תיקון ממושך נדאג שלא תפגע שגרת הניידות שלך – פנה ליועץ השירות לפרטים נוספים.
לחבילת שירות בהתאמה אישית הכוללת הטבות פנה ליועץ השירות שלך
תן לנו לדאוג לכל הכרוך בתאונה: הזמנת שמאי , העברת הטפסים לביטוח, הנחה בהשתתפות עצמית אם אין הסדר מוסכים, רכב חלופי תיקון בהתאם להוראות השמאי ועוד.
על מנת לחסוך לך זמן המתנה, חייג למספר בראש העמוד לקביעת מועד או מלא טופס שירות