מרכזי השירות והמכירה של הילוך שישי יונדאי, זכו בפרסים רבים בארץ ובחו"ל בתחומים של הצטיינות מקצועית, בתחום השירות ללקוח ובמכירות

strip5

מרכז השירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ – יצא צדיק במקצועיות, אמינות ומחיר

במסגרת תחרות שנתית בין כל מרכזי השירות של יבואן יונדאי בישראל – חברת כלמוביל

השתתפות בתחרות השירות הבינלאומית של חברת יונדאי בקוריאה.

עומרי פארג' – ממרכז השירות הילוך שישי יונדאי ת"א, השתתף בתחרות השירות הבינלאומית של חברת יונדאי שהתקיימה באוקטובר 2016 בקוריאה.

strip4

מרכז שירות ומכירה מצטיין העשור 1994-2004

מטעם יבואנית יונדאי בישראל  חברת כולמוביל  –  "כהערכה לפועלכם בתחומים: ישום אסטרטגיות היצרן, יוזמה, נכונות, רמת שירות ללקוח, והשגים יוצאם מן הכלל."

עיטור כבוד בגין כישורים מיוחדים בתחום השירות

פרי באיו ממרכז השירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ יצגה את ישראל בתחרות עולמית שהתקיימה בקוריאה אצל יצרן הרכב יונדאי. בתחרות זו התמודדו 75 נציגים ממדינות שונות בעולם .פרי זכתה במגן ומדליה כאות להתבלטות והצטיינות.

img2

מגן ההצטיינות הוענק למרכז השירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ

מרכז שירות מצטיין לשנת 2011 על חתירה בלתי פוסקת למצוינות ומקצוענות על שאיפה מתמדת לתוצאות, מחויבות אדירה, צוות שירות נהדר, ופתיחת מרכז חדש המהווה אמת מידה וגאווה.

המקום הראשון - מדליית זהב בתחרות בינלאומית בתחום האבחון

ואלרי יורפייב – מנהל מחלקת דיאגנוסטיקה במרכז השירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ זכה במקום הראשון ובמדלית זהב בתחרות בינלאומית בקוריאה בתחום האבחון ודיאגנוסטיקה אצל יצרן הרכב יונדאי.

strip5

מרכז השירות המצטיין לשנת 2013

מרכז שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ זכה "בשל שת"פ הדוק פורה וללא גבולות, עם חטיבת השירות והחלפים. פעילות רצופה, ממוקדת לשיפור שביעות רצון הלקוחות, מצויינות מקצועית והשקעה במבנה מרשים העומד באמות מידה בינלאומיות של היצרן.

omri 1

מקום ראשון בתחרות יועצי השירות הארצית – יוני 2016

פעם  בשנתיים נערכת  בכלמוביל תחרות בין  יועצי השירות – לבחירת  יועץ השירות הטוב ביותר . הזוכה במקום ראשון  הוא עומרי פרג'  ממרכז השירות הילוך שישי יונדאי ת"א שנוסע   בקרוב לתחרות  בינלאומית בקוריאה .

zvika

מקום שלישי בתחרות יועצי השירות הארצית – יוני 2016

הזוכה במקום השלישי  הינו צביקה בן נתן  ממרכז השירות הילוך שישי רעננה